joi, 16 octombrie 2014

RawCoco si programul Detox de 5 zile





 
Am fost in vizita, zilele trecute, intr-un loc absolut minunat. Si ca sa va conving o sa va spun ca exista un colt rozzz. Pereti roz, buline roz, scaune roz, ceainic roz. 

Pink corner, pink life.. 

Locul de care va vorbesc e situat discret pe o straduta in centrul orasului. RawCoco se gaseste mai exact pe Strada Constantin Aricescu, Nr. 5 din Bucuresti.

 Odata pasit pragul, o sa te indragostesti pe loc (si definitiv) de decor si ambianta. Totul e amenajat cu stil si mult bun gust. Vitrina e tentanta, cartile pe care le poti rasfoi sau citi sunt intersante, persoanalul e zambitor si amabil.
 

Acesta e locul in care deserturile sunt delicioase si sanatoase. Incredibil, nu-i asa?

Asta pentru ca la RawCoco toate dulciurile sunt  raw vegane, facute din ingredientele 100% naturale. Pe langa trufe, ciocolata, torturi si alte asemenea minunatii, mai poti savura ceaiuri, sucururi naturale si  smoothie-uri.

Eu si cateva colege ne am  intalnit aici cu Laura Cosoi care ne a vorbit despre stilul ei de viata mentionand ca din alimentatia ei nu lipsesc sucurile naturale care o energizeaza si o mentin in forma.

Si noi am decis sa tinem o cura pe baza de sucuri, mai exact un program Detox. 
Asta presupune ca timp de 5 zile sa nu consumam decat lichide. 

Sunt 8 bauturi: 5 sucuri si 3 smoothie-uri. Ele sunt pregatite in mod special astfel incat pe parcursul zilei organismului sa nu i lipseasca nutrientii, mineralele sau vitaminele de care are nevoie. 

Sticlutele cu suc sunt numerotate, astfel stii  fara probleme in ce ordine trebuie sa le bei.

Un suc se bea pe parcursul a doua ore cu inghitituri mici. Practic ai nevoie de 16 ore ca sa le poti bea. 

Pentru mine astazi este prima zi. Am crezut ca mi va fi foame. Sau rau. Sau ambele. Sunt insa bine.

Recunosc, dimineata am avut o usoara durere de cap, dar acum ma simt energizata.  Sunt la a-V-a bautura care se numeste  " Kombucha" si care are un gust dulceag. E yummy.

Voi tine zilele acestea un jurnal detox, iar la final il voi posta pe blog. Astfel, persoanele care sunt interesate vor afla sincere pareri. Voi vorbi despre reactiile pe care le am avut (daca le am avut) cum m-am simtit in timpul programului, la finalul lui.. daca ceva s-a modificat ( aspectul tenului, parului, etc ). VA tin informate! Pana atunci, nu ezitati sa mergeti in vizita la RawCoco. 

 Va asteapta zambete si multe delicii!  Naturale!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu