miercuri, 15 octombrie 2014

Sezonul schimbarilor



A sunat telefonul si prima replica a fost " N- ai mai scris pe blog. Am verificat astazi de mai multe ori si nu era nimic nou." Recunosc, am zambit satisfacuta...
Constatarea ca cineva asteapta cu interes un nou articol imi ofera doar emotii pozitive... :)


In zilele ce au trecut am avut ocazia sa merg in diverse locuri si sa intalnesc diverse  persoane. Intrand in contact cu multa lume, mi s-a (re)confirmat faptul ca aparentele sunt inselatoare si ca o viata care pare mirobolanta din exterior, analizata de aproape tradeaza insatisfactii si multele dorinte de "altceva".


Pe langa asta, am constatat, inca o data, cat de repede si cat de mult renunta la ele unele femei, autointitulate "puternice"," fatale", in prezenta unui barbat...


Si ca sa exemplific voi alege doua cazuri specifice, dar general valabile.
 
Ea, frumusica, sexy, curtata. El, cam tot asa. Putin mai tanar. El vrea doar sex. Ea vrea relatie. De dragul lui,  ea renunta la ideea de relatie amoroasa si o accepta pe cea sexuala. Dar el vrea si libertate,  distractii cu prietenii, flirturi in cluburi cu alte domnisoare, exclusivitate ( din partea ei), etc, s.a.m.d. Ce-i ramane ei de facut? Sa accepte situatia sau sa plece? Daca pleaca, in relatiile urmatoare cum va proceda?


Pastram descriera Ei, dar o schimbam pe a lui. El mai in varsta. Cu un copil. Diferenta dintre varsta copilului si varsta ei este mai mica decat diferenta dintre varsta ei si a lui. Fie, ne pierdem in detalii. Scenariul? Asemanator... Barbatul suna din cand in cand. In rest el e ocupat si ea asteapta.


Cum ii modeleaza renuntarile astea la sine si relatiile esuate caracterul femeii?


Si cum va fi ea peste ani?


Eu una nu observ in jur prea multe domnite mature implinite. Cele fara inel pe deget, pe la terase, rad zgomotos si adopta un comportament extravagant. Cele maritate sunt mai degraba serioase, ingrijorate, inselate...


Cum ne influenteaza prezentul de azi viitorul de peste ani? Iata intrebarea la care putem medita.


Printre povestile cu protagoniste suferinde si nefericite mai apar si scurte povestiri cu eroine.

Zilele trecute una dintre colegele mele in varsta de 23 de ani a incheiat un contract de 3000 de euro. Putin lucru? De doua zile se straduieste sa faca rost de alte sume mari. Si o sa faca.. :) O alta colega  a organizat un eveniment caritabil si a strans 56 de tablouri pe care le va dona unui centru de copii. Minunat ca la varstele lor au teluri si proiecte marete pentru viitor. 

La fel si eu. Noul sezon ma gaseste plina de emotii, intrebari si proiectari. N am iubit nicicand anotimpul rece asa cum il iubesc acum. E timpul prielnic  pentru visat, meditat, realizat.


 




*De maine incep un detox. Timp de 5 zile organismul va incerca sa elimine toxinele, iar mintea gandurile negative.  O pauza de la cotidian nu poate fi decat binevenita.Voi posta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu